Aby uniknąć wszelkich nieporozumień dotyczących zakupu produktów, zapoznaj się z regulaminem naszego sklepu.

LOGO HOT!DEA - hotidea.pl - producent wyrobów z ceramiki, szkła, metalu, drewna i kamienia.

Obsługa zleceń

Serwis hotidea.pl jest prowadzony jako marka produktów
„HOT!DEA” lub w skrócie „H!” przez:

Dane Firmy:

NIP:
Regon: 

Piszcie do nas: sklep@hotidea.pl

Korzystanie z serwisu

Korzystanie z serwisu www.hotidea.pl jest dobrowolne i przeznaczone dla osób pełnoletnich. Zabronione jest użytkowanie go w sposób niezgodny z prawem i przyjętymi normami społecznymi.

Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrany towar, zaś my zobowiązujemy się do dostarczenia towaru bez wad.

Jak wygląda zamówienie

W sklepie internetowym wybieracie produkty oraz jego warianty, jeśli je posiada. Zakupów dokonujecie przez dodanie ich do koszyka, a następnie wypełniacie formularz zamówienia, podając dane do wysyłki i faktury. Niektóre produkty mamy na stanie, ale zdecydowana większość realizowana jest na zamówienie, dlatego czas oczekiwania na dostawę może chwilę potrwać.

W trakcie realizacji zamówienia będziecie otrzymywać informacje, o statusie Waszego zamówienia. A potem jak będzie wysyłka, przyjdzie kolejny mail, że paczkę wysłaliśmy. Jeśli by się coś nie zgadzało, prosimy o szybki kontakt.

Dostępne produkty wysyłamy w ciągu 24/48 godzin od zaksięgowania środków na koncie. Każdego dnia do godziny 11 wysyłki muszą być skompletowane, aby udało się je wysłać. Im szybciej wpłyną pieniądze, tym szybciej otrzymacie towar.

Produkty na zamówienie mają jednak dłuższy czas oczekiwania na realizację. Na samą produkcję potrzebujemy zwykle 3-10 dni roboczych, ale może również trwać trochę dłużej. Informacje o długości czasu realizacji zamówienia podajemy przy każdym z produktów indywidualnie. Większa ilość sztuk może wydłużyć czas realizacji. Czas realizacji będziemy określać indywidualnie.

Jeśli zdarzyłoby się, że wybraliście 2 produkty, jeden dostępny na magazynie, a drugi na zamówienie, prosimy najpierw o kontakt, czy wysyłka ma być jednorazowo po skompletowaniu całości zamówienia, czy życzycie sobie dwóch przesyłek. Wystawimy wtedy odpowiedni rachunek w celu jego opłacenia.

Jeśli z jakichś przyczyn nie będziemy w stanie zrealizować zamówionego towaru, zastrzegamy sobie prawo do poinformowania Was o tym fakcie wraz z anulowaniem zamówienia.

Sposoby płatności

Sklep on-line jest otwarty cały czas i o każdej porze dnia i nocy możecie zlecić realizację zamówień oraz do nas pisać. Postaramy się też jak najszybciej odpowiadać. Pracujemy od poniedziałku do piątku (7-15).

W naszym sklepie płaci się w polskich złotych i cena, która jest przypisana każdemu produktu zawiera wszystkie podatki. Nie będzie więc żadnych niespodzianek.

Gdy tylko pieniądze zaksięgujemy na naszym koncie, przystępujemy do wysyłki lub realizacji zamówienia.

Jak się u nas płaci

W naszym sklepie transakcje realizujesz z własnego banku lub na poczcie w postaci zwykłego przelewu bankowego. Dane do konta na które należy wpłacić pieniądze, jaką kwotę oraz informację jaki ma być tytuł przelewu otrzymasz mailowo na swoją skrzynkę. Bardzo pomocne będzie przesłanie potwierdzenia wpłaty drogą mailową. Przyspieszy to realizację zamówienia. Zamówienia opłacone powinny zostać niezwłocznie wraz z kosztami wysyłki, jeśli nie wybrano odbioru osobistego.

Potwierdzenie zapłaty

Po opłaceniu zamówienia prosimy przesłać potwierdzenie zapłaty na adres sklep@hotidea.pl. Przyspieszy to realizację zamówienia, ponieważ nie będziemy musieli czekać na moment zaksięgowania środków na koncie.

Jaki jest koszt wysyłki

Cena wysyłki jest zależna od tego, ile kupujecie rzeczy i jaka jest ich waga.  Cena wysyłki jest wyliczana automatycznie. Również posyłamy rzeczy za granicę, tyle, że tutaj będzie droższa przesyłka i będzie zależeć od wagi.

O takiej wysyłce należy nas poinformować przez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres sklep@hotidea.pl.

 W jaki sposób wysyłamy produkty

Zamówione u nas rzeczy to często produkty wartościowe, dlatego muszą być dobrze spakowane, ubezpieczone, oznaczone informacją, że są np. delikatne, etc. Z tego względu wysyłki realizujemy przy pomocy firm kurierskich: TNT/Fedex, DPD, DHL, GLS. Mniejsze rzeczy możemy wysłać do paczkomatu, wysyłka na pewno będzie wtedy tańsza. Tutaj należy napisać do nas wiadomość na adres sklep@hotidea.pl, do którego paczkomatu mamy paczkę wysłać.

Zwrot zakupionego towaru

Zwrot przedmiotów standardowych, czyli takich, które nie były znakowane w żaden sposób dedykacją klienta, logiem, ani żadną inną treścią jest możliwy, ale pokrywa go Kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem!

  • Zwrot produktów standardowych

Macie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Musicie jednak złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy [ do pobrania TUTAJ ] i przesłać go na adres e-mailowy reklamacje@hotidea.pl przed upływem ww. terminu.

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty przesłania sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Będziecie proszeni o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną jego zawartością oraz kopią dowodu zakupu. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zakres sprawdzenia. Pieniądze zwrócimy na podane przez Was konto również w terminie 14 dni.

Zwrotu towaru należy dokonać na adres: …..

  • Zwrot produktów wykonanych na zamówienie

Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. produkty wykonywane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. dla produktów, które wykonywane zostały według specyfikacji i modyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, o której mowa w art. 27 i następnych ustawy o prawach konsumenta.

Reklamacje

Gdyby się okazało, że z którąś rzeczą jest coś nie tak i ma np. jakąś skazę to bezpłatnie ją wymienimy. Jakby się tak zdarzyło, prosimy o taką informację na maila: reklamacje@hotidea.pl. I albo wyślemy Wam dobre rzeczy, albo zwrócimy pieniądze na konto, które nam podacie. Macie 2 lata na takie zgłoszenie.

Wasze dane osobowe - Polityka prywatności

1. Przetwarzamy tylko takie Pani/Pana dane:
imie, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny oraz, jeżeli dotyczy – nazwę i adres prowadzonej działalności gospodarczej, numer KRS i numer NIP.

2. Administratorem danych osobowych jest …….

3. Dane będą przetwarzane tylko w celu złożenia i wysłania zamówienia w związku z realizacją umowy sprzedaży przez sklep internetowy. Dane osobowe przechowujemy do wygaśnięcia wszelkich roszczeń pomiędzy sklepem, a kupującym. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wykonywanie umowy na Pani/Pana rzecz.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak ich podania uniemożliwia dokonywanie zakupów poprzez sklep.

5. Kiedy zapiszecie się do Biuletynu / Newslettera, Wasze dane osobowe będą też przetwarzane w celach marketingowych (wysyłka newslettera od czasu do czasu), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Podawanie danych osobowych w tym celu jest dobrowolne.

6. W dowolnym momencie możesz cofnąć zgodę na otrzymywanie Biuletynu / Newslettera. Zrobisz to tutaj.

7. Przysługuje Panu/Pani prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i też prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,

8. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Dane osobowe przekazujemy tylko naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych, firmom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe, pośrednikom płatności, biurom księgowo-rachunkowym.

10. Pliki COOKIE są niezbędne do prawidłowej pracy sklepu. W dowolnej chwili możesz w ustawieniach swojej przeglądarki zablokować „ciasteczka” dla wybranych stron, jednak wówczas nasz sklep nie będzie w stanie obsłużyć Twojego zamówienia i nie będzie działał prawidłowo.

Życzymy udanych zakupów!

You can`t add more product in compare